2 maj 2011

Frågestund

God morgon syster!

I dag tänkte jag prova något nytt. Ni ska få ställa era frågor om allt stort och smått som ni undrar över. Det kan vara frågor om mina upplevelser med honom, om hur jag tänker om saker, om vem jag är, om vad jag tror om saker ni har upplevt, eller om mina insikter och tvivel. Vad som helst! (Jag svarar på allt utom grundläggande info som kan avslöja min identitet, som vilken stad jag bor i, hur gammal jag är och hur jag ser ut).

Frågestunden pågår under dagen. Det kommer sannolikt inlägg senare idag också, men frågestunden är alltså öppen ändå.


Kram!

1 kommentar:

  1. Hej syster!

    1 Egentligen skulle jag vilja veta hur länge du var ihop med honom, för du verkar ha sån insikt, som om du har tänkt på detta länge. Men jag vet hur viktig anonymiteten är så självfallet väljer du om du vill svara!

    2 Du sätter in så fina bilder för varje blogg. Har du varit där och tagit alla foton eller tar du dem från nätet?

    3 När du känner att du är klar med "bloggtiden" ska du gå ut öppet och berätta mer vem du är?
    Det var en person på en myndighet som tyckte att jag skulle passa till att jobba på kvinnohus - jag vet ju vad kvinnorna går igenom - men då måste jag ju mer öppet berätta detaljer om vem jag är och heter och det vet jag inte om jag är redo för. Kommer du att bli det tror du?

    4 Stannade du så länge med honom så du började trösta dig med saker, gömma dig i saker? Mat, rökning, alkohol? För mig är det mat. Jag hade inga matproblem före jag träffade honom.

    5 Han klagade ju mycket på dig. (Han är sån, det är inte du som gör något fel!) Var det något som tog väldigt lång tid för dig att återställa hos dig själv? T.ex. för mig, det här att han fick mig att tro att ingen ville umgås med mig - de bara låtsades, de tyckte egentligen att jag var värdelös. Jag tror att det kommer att ta längst tid att reparera hos mig.

    6 Vet du hur länge du ska hålla på med din blogg?

    Kramar och sol

    SvaraRadera