18 maj 2011

Oavsett honom


Vad han än sa.
Vad han än säger.


HAN HAR FEL OCH DU ÄR FIN!

2 kommentarer:

  1. Hej syster!

    Vart tog du vägen? Jobbresa?

    Behövde du gå in i dig själv ett tag och tänka ensam?

    En sådan här sida är guld värd, så jag ville bara säga till dig att du är mycket välkommen när du kommer tillbaka!

    Gäller den e-mail-adressen som finns i din "profil"?

    Häromdagen när han var förnedrande nynnade jag inombords: "Du försöker bryta ned mig, men det kan du inte, ha ha". Det gjorde mig på gott humör!

    Ha det, syster!

    SvaraRadera
  2. Hej igen Kristina!

    Tack för välkommen. Det låter som en bra fras tycker jag, det är härligt att i sitt inre kunna uppbåda det där och starkt av dig, då agerar du, om än i tysthet, så mycket skönare än att bara känna sig ansatt.

    Som du ser i mitt inlägg försvann jag inte. Om jag skulle få för mig att ta en längre paus skulle jag verkligen förvarna i god tid och förankra det hos er, men det har jag alls inte fått för mig :-) tvärtom.

    Men det var fint att koppla bort ett tag, den här bloggen är nästan enbart positiv, men som omväxling behöver jag också slippa tänka på honom och min utveckling och bara vara. Men det är en sanning med modifikation. Även där bearbetade jag en del. Det är verkligen som att rannsaka hela sig, tänka om vartenda minne. Vilket arkiveringsjobb!


    Epostadressen gäller, men jag kollar den inte varje dag, så svaren kan komma med viss fördröjning, ibland några dagar, men de kommer!

    KRAM!

    SvaraRadera