24 maj 2011

Projektiver


Hej  fina!
Hoppas att kvällen har varit fridfull.

Jag har äntligen kommit in i min sköna pysselsväng igen.
Jag älskar pyssel.
Ikväll behövdes en insats på balkongen, det blir ju aldrig gjort när jag flänger runt som jag gör på helgerna. Jag har haft tur ändå. Växterna har haft tålamod hittills.
Efter det spikade jag en massa på en köksstol som jag håller på att klä om. Det tar tid, görs säkert inte på rätt sätt men blir fint tycker jag och det är det enda jag bryr mig om.
På hans tid hade jag aldrig vågat mig på att göra en sån sak själv. Han var så bra på att sänka alla mina idéer.

När jag tänker på det ikväll är det mest som ett konstaterande. Just ja. Vad skönt. Jag slipper det. Och sen se där, det verkar ju gå bra. Och blir det fel är det inte hela världen heller!

Det är en av mina viktigaste insikter så här i efterhand. Att även om det blir fel när man försöker sig på något så gör det inte så mycket.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar