30 augusti 2011

Mera musik till er!

Återigen:
Musiken har varit så viktig för mig på den här resan.
Jag vet att ni är några som känner likadant.
Därför delar jag med mig av listor med passande teman för oss lite då och då.
Jag har lagt till ett album som berör den här typen av relation med "Oh Laura". Men vad viktigare är att jag nu kraftigt utökat självkänsla-listan och arg-listan. Så om ni inte prenumererar gå in och plocka ner listorna igen via länken Spotifylistor. Uppdaterar även listorna med spår nu ikväll. Jag har inte tagit bort någon låt utan byggt vidare.
Hoppas ni hittar något ni gillar.
Puss puss och fritt att klippa och klistra ur dess listor förstås!


4 kommentarer:

  1. hejhopp! Stupid med rhianna e oxå skitbra! träffsäker text! Nu e jag inne på 10:e dagen av nollkontakt för första (o Enda) gången på 8 år! kram fluff

    SvaraRadera
  2. HEJA HEJA HEJA! Våga tro på dig själv. Våga välj dig själv, genom att säga nej till honom säger du ja till ditt liv och dina möjligheter.

    Håll huvudet högt, andas djupt, var stolt över ditt modiga beslut varje dag.

    SvaraRadera
  3. Tack för alla bra tips! Jag tycker även att Marit Bergmans "I take my wings off you" fångar den tysta terrorn och förtvivlan över att aldrig vara nog väldigt väl.

    SvaraRadera
  4. Åh! intressant att höra! Jag ska lyssna på den :-).

    SvaraRadera