16 oktober 2011

Trivsamt med sällskap

Så skönt det är med sällskap systrarna mina.

Sitter ikväll i min brors nya lägenhet, jag har faktiskt tipsat honom om den från starten. Han pluggar och jag funderar lite över livet :-). Nu igen :-D!

Ledsen att det inte blir några bilder i bloggen. Det är för att jag bloggar mobilt nu i väntan på mitt hem, min lägenhet som jag får tillträde till om knappt två veckor.

Jag har levt kappsäcksliv under tiden. Det är förvirrande, men också skönt. Jag har sällskap och det känns tryggt i dessa tider. Som att det gör bonusarna med det här projektet tydligare. Att lämna platsen man har levt på i drygt fyra år, då är det skönt att ha vänner vid sin sida.

Jag vet inte vad jag kommer att komma fram till under den här tiden, men att satsa på vänrelationerna är viktigt för mig just nu.

Därför så fint att jag ska dela lägenheten med en vän. Jag längtar efter ett hem syster, men jag vet inte hur det behöver se ut. Jag vet bara att jag behöver det.

Hur mår du denna söndag?
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar