23 april 2011

Busig påsk

Hej syster!

Idag har jag en skön varm påskdag, hoppas att du har haft det bra också, om det har varit tufft vet du att du i alla fall inte har varit ensam. Jag har tänkt på er.

Jag var ut med en fin vän i går. Hon är rolig och sprallig och får mig alltid att få lust att ge mig på upptåg. Så vi gick ut och dansade och mitt i allt pratade jag med en fin kille.

Vi började kyssas på utestället, det jublade i mig eftersom mitt ex hatade kyssar och hatade att visa någon form av tillgivenhet offentligt. Det här var riktigt bra kyssar. På min topp fem lista någonsin :-). Han var väldigt fin och omtänksam. Jag följde honom hem, tänkte att j
ag äntligen skulle våga vara lite oseriös. Jag följde med så bra, det var så härligt. Men så hände något, något litet som påminde mig om sexet med mitt ex och jag flög återigen ur kroppen som jag gjorde med honom. Som jag lät honom hållas. Den här gången tog jag mig däremot ur det på det sättet att jag sa att det inte gick. Han höll om mig och bad mig berätta, jag berättade lite grann av hur jag har haft det, han tog det fint, höll mig varligt.

Jag var ledsen att jag inte var redo att njuta. Men det var bra att inse att jag kan säga nej. Att en normal människa håller om mig då. Låter det vara.

Det var inte perfekt, men det var ett steg i rätt riktning. Jag vet att jag behöver få ta det lugnt och jag ska försvara det behovet. Så hoppas jag att kroppen vågar ge sig in, njuta och känna igen.

Tänk va, han stal min lust. Jag blir så arg när jag minns det. Det är kanske det mest svårreparerade, men det ska gå. Kram och glad påsk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar