11 mars 2011

Hej syster är på resa

Hej fina systrar!

Hej syster är på resa i helgen. Ibland behöver man så mycket bara byta miljö och vara med goda vänner. Omfamnas av lugnet.

Så om jag inte svarar är det därför. Jag kommer att svara på era kommentarer, men sannolikt först på söndag. Under tiden går jag in då och då och publicerar era kommentarer så ni får jättegärna peppa varandra lite extra.

Och ni får gärna fundera på frågor som ni har till mig. Skriv era frågor i kommentarsfältet så ska jag svara på dem så gott det går när jag är hemma igen.

All styrka till er. Lyssna på hej systers peppmusik och läs kvällens inspirationsinlägg som kommer strax.

Kram!

3 kommentarer:

  1. Hej syster!
    Jag bor utomlands och har inte tillgång till SPOTIFY.
    Vilka låtar är det du har lagt in?
    Tack på förhand.

    SvaraRadera
  2. Hej Syster!
    Jag hoppas att du får en fin och trevlig helg!

    kram

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Jag listar låtarna på sidan för Spotifylistor så fort jag hinner, bra att du sa till.

    Och tack för omtanken Jessie! Det var precis vad jag behövde. Hoppas att du har haft det bra också!

    SvaraRadera