15 juli 2011

Festival!

Tänk.

Hej syster åker på festival igen.
Trodde jag hade blivit för bekväm och för gammal, men alla såna betänkligheter har släppt i takt med min frigörelse. Han skulle håna mina planer. Håna tältlivet. Men jag känner ett jubel inifrån. Sova i tält. Hänga i gäng. Festa och dansa.

Den vuxna i mig har i alla fall lite att säga till om. Jag sover på en lugnare camping, kommer dit först ikväll och fokuserar festen till imorrn.

Men så ni vet är jag borta över helgen!

Skriv ändå era tankar så får ni svar när jag kommer tillbaka. Skickar med ett tänkvärt helginlägg åt er.

Kram!

2 kommentarer:

  1. Hej Syster!
    Jag hoppas att du får en toppenhelg och att solen kommer att skina!
    Festa lite för mig också ;)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej och tack Jessie!
    Det var en jättefin helg tack! Fortfarande uppfylld av alla intryck och trööött. Det var både soligt och regnigt, kallt och varmt. Konstig helg, men en bra stämning och jag dansade järnet. Min kropp vill mest det numera: DANSA.

    :-). Wihi.

    Hoppas din helg också var fin.
    Kram!

    SvaraRadera