1 juli 2011

Goda nyheter!

Hej syster har goda nyheter idag.
Jag har beviljats en traineeplats på ett intressant ställe i några månader i höst och har just fått besked om tjänstledigt.

Det handlar om en grej jag har tänkt göra i flera år nu. Nu blir det verklighet och det är hur spännande som helst. Det ger en chans att provbo någon annanstans också och sen se hur jag känner för mitt hem. Det är ändå mitt hem och jag vet inte säkert om jag vill bryta, så det är perfekt.

Som jag har funderat och bekymrat mig och så löser det sig plötsligt. Så systrar, försök och försök att söka er till det som intresserar er, en dag bara lossnar det! Härligt!

Nu ska jag på landet igen, ska vara på en båt med två väninnor hela helgen. Jag kan inte sluta känna detta lyckorus över att få göra som jag vill utan hans jävla sjuka gnat och gnäll! Det är så underbart att vara med glada människor som ger och tar emot och uppskattar det.

Systrar, ledsen att bloggen går på halvfart, men jag är här, jag lovar. Det bara händer så mycket i livet samtidigt.

Puss och tror på er!

2 kommentarer:

  1. Stort grattis till tranieeplatsen! :-)

    SvaraRadera
  2. Tack sötnos!
    Du må tro att jag har tänkt mycket på dig.
    Hur går det för dig?
    Skriv om du orkar. Men jag förstår också om du inte orkar.
    KRAM

    SvaraRadera